Klinika Sak&Szałwiński – ortodonta Warszawa

ortodonta dziecięcy Warszawa UrsynówOrtodoncja jest istotną dziedziną kompleksowego leczenia stomatologicznego. Leczenie ortodontyczne obok przywrócenia prawidłowego zwarcia zębów jest kluczowym elementem leczenia protetycznego, implantologicznego i zachowawczego. Idea leczenia holistycznego (czyli całościowego, kompleksowego) polega na wielospecjalistycznym indywidualnym podejściu do pacjenta. Naszym celem jest skupienie się na leczeniu przyczyn, które doprowadziły do nieprawidłowości takich jak wady zgryzu, czy dysfunkcje stawu skroniowo żuchwowego. Mogą one skutkować ścieraniem koron zębów lub dolegliwościami bólowymi. Leczenie samych objawów bez wyeliminowania przyczyny jest nietrwałym rozwiązaniem terapeutycznym. Wyłącznie odpowiednia diagnostyka i leczenie przyczynowe, mogą zapewnić długoterminową harmonię funkcję i estetykę.
Plan leczenia powstaje po wnikliwym badaniu pacjenta, analizie modeli ortodontycznych, dokumentacji radiologicznej i fotograficznej pacjenta, z uwzględnieniem wieku oraz potrzeb i oczekiwań pacjenta.
Leczenie ortodontyczne pozwala spełniać marzenia o pięknym, harmonijnym i estetycznym uśmiechu. Im bardziej jesteśmy świadomi, tym większe są nasze oczekiwania i motywacja do leczenia. Najważniejsze, by mieć wybór. Współczesna ortodoncja wybiega naprzeciw oczekiwaniom pacjentów, pod względem estetycznych rozwiązań, zastosowanych materiałów czy nowoczesnych metod leczenia.

Ortodonta dziecięcy Warszawa – Ursynów

Ortodonta dziecięcy odgrywa istotną rolę w leczeniu uzębienia Małych Pacjentów. Jako dziedzina nauki zajmująca się wadami zgryzu oraz wadami szczękowo-twarzowymi ortodoncja u dzieci pozwala na wczesne zdiagnozowanie i leczenie nieprawidłowości mogących prowadzić do wad zgryzu, wymowy lub utrwalania szkodliwych nawyków.

Ortodonta dziecięcy ściśle współpracuje ze stomatologiem dziecięcym, dzięki czemu zgłaszający się do nas Mali Pacjenci mogą liczyć na kompleksowe leczenie. W ramach leczenia ortodontycznego staramy się diagnozować wszelkie nieprawidłowości zanim jeszcze staną się poważnym i trudnym do rozwiązania problemem.

Nasz ortodonta dziecięcy to wysoko wykwalifikowany specjalista, którego charakteryzuje miłe i przyjazne usposobienie. To bardzo ważne, zwłaszcza w pracy z najmłodszymi pacjentami. Jego gabinet, w którym fachowe leczenie idzie w parze z przyjemną atmosferą jest chętnie odwiedzany przez dzieci i młodzież niezależnie od wieku.

W ofercie Kliniki:

• Opracowanie planu leczenia
  • Aparat stały- zamki metalowe
  • Aparat stały- zamki metalowe typu synergy
  • Aparat stały- zamki ceramiczne
  • Leczenie nakładkami Clear Aligner- pierwszy etap (cykl trzech nakładek)
  • Leczenie nakładkami Invisalign
  • Aparat ruchomy dwuszczękowy
  • Aparat ruchomy jednoszczękowy
  • Aparat GMD
  • Hyrax
  • Lip bumper
  • Łuk językowy
  • Łuk podniebienny (typy: bi-helix, gosgharian, quad-helix)
  • Płytka Nance’a
  • Płytka przedsionkowa
  • Płytka retencyjna
  • Retainer

Nasz lekarz ortodonta zaprasza na badania diagnostyczne w klinice Sak&Szałwiński.